2009-07-09

Roadtrip

Jag tänkte att jag ska vara lite artig (eller va?) och ladda upp bilder från min roadtrip.
Nu är det bara så att den här sidan absolut vill lägga bilderna i fel ordning, så den första bilden är egentligen den sista, och den sista är egentligen den första. Så.. ja. Vi började alltså INTE vid Öresundbron. Hehe.

Öresundsbron är väldigt "Sagan om de två tornen"
Kakan fick agera turist vid HC Andersen

Simon fick följa med mig hem från Båstad. Det var för övrigt det enda vi gjorde i Båstad. Köpte en nalle. Eller nä, vi försökte kissa på en camping också, men vi fick pisk för att vi försökte det för det var ju PRIVAT! :O


Random gata i Danmark/Köpenhamn



Halmstad. Stranden vi sov vid/på.




Kakan och Johan.






Johan m. hatt





Storbonden Johansson

Dit åker vi INTE.
Målln.
Jag orkar inte lägga in fler bilder. Hej.
ps. Alla bilder är klickbara.

5 comments:

Anonymous said...

Jo det blir ju så i bloggar...att det senaste kommer först.

Fina bilder!

/Moder Jord

kakan said...

:O hur kan du inte ha med emmi!? ditt as

MALLE said...

Hon skriker bara "TA BOOOOORT JAG ÄR SÅ TJOCK!"

kakan said...

får jag också säga så??

MALLE said...

Nehej du!